Kontaktirajte nas
+387 35 306 500Kontaktirajte nas
+387 35 306 500Mitra Trifunovića Uče do broja 161
75000 Tuzla, Bosna i HercegovinaKonsalting predstavlja davanje savjeta u različitim oblastima. Novošped konkretno pruža usluge za svoje klijente najčešće i najviše iz oblasti carinskog savjetovanja i poreskog zastupanja.
Naravno, za naše postojeće kao i buduće klijente, naši radnici sa dugogodišnjim iskustvom su na raspolaganju 24h dnevno za svaku vrstu podrške.
Više od 30 godina iskustva iz oblasti carinjenja robe govori o nama kao pouzdanom partneru za sve vaše nedoumice oko carinjenja robe. Bilo da se radi o carinskom postupku redovnog uvoza, privremenog uvoza, tranzita (provoza), unutrašnje obrade, izvoza ili bilo koje druge carinske procedure, naši uposlenici su u svakom momentu na raspolaganju da svojim savjetom pomognu i riješe bilo koju vrstu problema.
Uz vas i vašu firmu smo kroz sve faze carinjenja robe, krenuvši od kontrole dokumentacije, ukazivanja na određena neslaganja ili nepravilnosti, obračuna troškova carine i pdv-a, svakodnevne komunikacije sa sanitarnim, tržišnim i drugim inspektorima, usluga transporta, skladištenja, te samog postupka izrade dokumenata za carinjenje, pregleda robe i na kraju do samog završetka postupka carinjenja robe. U svakom trenutku možete imati informaciju u kojoj fazi je postupak carinjenja.
Za vas i vašu firmu rješavamo kako logističke, tako propratne aktivnosti i probleme koji nastaju u postupku carinjenja roba. Svakodnevno pratimo, čitamo, nadograđujemo naše znanje iz oblasti carinske politike (Zakon o carinskoj politici), poreza na dodatu vrijednost (Zakon o PDV-u), kao i podzakonske akte, upute, uredbe i slično, a sve vezano za carine i poreze.
Osim svakodnevne komunikacije sa vama kao našim komitentima, Novošped d.o.o. Tuzla je u svakodnevnom kontaktu sa uposlenim Uprave za indirektno oporezivanje, te putem zvaničnih upita posredujemo u dobijanju informacija za neka specifična i neuobičajena pitanja ili nejasnoće.
Najkraće rečeno, Novošped d.o.o. Tuzla je posrednik između vaše firme kao uvoznika ili izvoznika sa jedne strane i Uprave za indirektno oporezivanje sa druge strane.
Stupanjem na snagu Zakona o porezu na dodatu vrijednost 2006. godine, ukazala se potreba od strane inostranih firmi sa kojima imamo saradnju, da u svrhu realizacije i implementacije velikih projekata na području BiH registruju poreskog zastupnika. Radi se o poslovima velikog značaja, kao sto su izgradnja i opremanje bolnica po sistemu ''ključ u ruke'', potom rekonstrukcija mašinske i elektro opreme na termoelektranama, remont turbine na hidroelektranama, nabavci dampera za potrebe rudnika i slično.
Obzirom da su u pitanje firme van BiH koje su putem tendera dobile posao na području BiH, dužne su po Zakonu o PDV-u registrovati poreskog zastupnika u BiH i na taj način se involvirati u sistem PDV-a.
Posredujemo između inostranih firmi kao nosilaca posla sa jedne strane i domaćih kompanija kao izvođača i podizvođača sa druge strane, te putem ulaznih i izlaznih računa formiramo PDV prijavu, te vršimo uplatu PDV-a po istoj. Vršimo kontrolu ispravnosti svih dokumenata, savjetujemo da li se ulazni PDV-e može priznati kao odbitna stavka, učestvujemo u izradi izlaznih računa, te svakodnevno savjetujemo naše klijente vezano za nedoumice u vezi problematike ulaznog i izlaznog PDV-a.
Možemo se pohvaliti da zastupamo firme iz Austrije, Švajcarske i Srbije koje pratimo već duže od 15 godina kroz njihove projekte na području BiH, te se ta saradnja uspješno nastavlja i dalje.